Loneliness be over

Mensade ner sängen inatt och har inte orkat klättra upp och bädda rent, så nu sitter jag på min rosa soffa; täppt av gråt och trött men så jävla ensam.
Trodde att jag och Daniel skulle hålla ihop, trots allt bråk. Kanske tack vare allt bråk 
Trodde även att Raven kunde bli "min nya Robin", men det tog också slut och som vanligt är ingen som Robin.
Vad fan ska jag ens säga till nån som potentiellt, eventuellt skulle visa intresse för mig och jag för den? Jag är ju INGENTING att ha.
Satt och grät på min balkong en stund, men inte fan hjälte det. Jag kanske verkligen borde skjuta mig själv. Gudarna ska veta att jag inte gör någon lycklig med min miserabla jävla existens..

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0