Drömmar eller hallucinationer

Jag är inte helt säker på vad jag vaknade från. Kanske en blandning av båda. Jag minns att jag grät för att jag saknar Robin så mycket, och plötsligt var jag utanför hans hus. Jag visste inte hur jag hade kommit dit, men ha tog in mig, la mig i sin soffa. Jag höll honom, hans kropp, som jag saknat den. Jag kunde knappt hålla ögonen öppna och var väldigt förvirrad, desorienterad och upprörd. Frågade hur jag hade kommit dit. Men hans varma kropp mot min övermannade mina sinnen och jag började hänge mig åt hans omfamning. Sedan var han borta. Jag såg ett finger framför mig, fortfarande hade jag svårt att behålla medvetandet. Försökte ta tag i det, undrade om det var mitt eget. Men en hand tog tag i mig. Jag blev rädd, försökte dra den åt mig, tittade förtvivlat efter Robin. Jag skymtade personer i utkanten av mitt synfält men kunde inte se dem. Det lät som min bror, som skrattade åt mig. Jag förstod att det inte var på riktigt men kunde inte sluta se dem och höra dem. Hela tiden höll jag på att tappa medvetandet. Vaknade till i en soffa, gled in i sömn igen och direkt återvände drömmen. Nu vågar jag inte somna om trots att jag är jättetrött. Jag vill skriva till Robin, trots att jag vet att det i slutändan inte är någon bra idé.
 

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0