Varför?

Jag försöker alltid att inte vara arg, att inte "hata". Så även nu. Men jag förstår inte varför man vill knäcka någon så totalt som min granne nu knäckt mig.
Antingen övervakar han mig,  filmarig i mitt sovrum, i badkaret, pratar om hur vidrig jag är även när jag tex har sex. Vilket tärt ner mig totalt, jag kände mig vidrig redan innan jag började höra hans röst. 
Och isf om allt detta verkligen är på riktigt; så låter han alltså hellre mig undra om jag är schizofren än att ge sig till känna, prata med mig och på så sätt LÖSA PROBLEMET.
Eller så är det så. Att jag är galen. Jag kan inte lita på mitt huvud längre. Och det skrämmer skiten ur mig. Och isf kan jag garantera att det är stressen som han skapat som utlöst det.
Hur som helst undrar jag, hur fan kan man göra så mot någon? Med vilje?!
Om jag nu är en vidrig, äcklig knarkarjävel, VAD HAR HAN MED DET ATT GÖRA? Tror han att NÅN utom han själv mår bättre av det här?
Ingenting händer, gapar han. Jo, det gör det. Mitt liv har krossats, jag är snart hemlös och redo att läggas in på dårhuset. Det är vad som hänt. SÅ JAG HOPPAS HAN ÄR JÄVLIGT NÖJD NU. VARSÅGOD, du lyckades få nånting att "hända". Må det följa dig i graven, vad du gjort mot mig och de som står mig nära.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0