M

Jag älskar m. Jag är bra på m.
Musik, metall, mat, moderskap.
 
Det var bara en tanke som slog mig såhär på natt-Nathalie-kröken.
 
Jag har spenderat de senaste dagarna på Bråvallafestivalen. Musik och mat har varit i fokus.
Jag har fått uppleva fantastiska, musikaliska smekningar, lagat jävligt god mat och inte minst fått hänga med härliga, kreativa och inspirerande människor, både gamla och nya bekantskaper.
Jag behövde detta och mår så otroligt bra just nu att jag inte vill gå och lägga mig, vill inte att det ska ta slut.
 
Gänget jag "jobbat" med (kändes mer som awesomeness och semester än jobb) är nog de bästa jag upplevt.
Jag har jobbat på många ställen med många härliga personer, men detta toppade allt.
Det känns just nu som om jag skulle klara vad som helst, trots några missöden. 
Positiva, smarta, empatiska och stöttande, ja; jag kan inte nog lovorda dessa personer.
Jag hoppas innerligt och varmt att jag får äran att träffa, prata med och jobba med dem igen i framtiden.
 
Nu sitter jag på trappan utanför stugan som jag generöst blev inbjuden att husera i, med en gin och tonic, Ram Zet i lurarna och den ljumma nattluften fläktande i mitt ansikte.
Imorgon kommer jag hem till min älskade familj, som jag knappt hunnit med att sakna; men de stunder jag gjort det har varit desto mer djupa. 
Jag vill dela dessa dagar med alla jag älskar, alla känslor och intryck.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0