En såndär dag

Idag är en såndär dag då minsta ljud utifrån skär i sinnet. vill bara gömma mig, sova, gråta. Mår illa, är trött, har ont och känner mig folkskygg.
Det kom iaf lite mer synferin på posten nu. Det är bra. då kan jag gå ner i vikt och få energi osv. Är så rädd att Jens ska komma på att jag är ett vrak och han ett kap, och dumpa mig. Vill bli snyggare och bättre och så.
Från det ena till det andra...
Drömde att jag hade sex med en smal blondin i natt. Hon sprutade ner hela mig, och jag hade inget ombyte med mig. Det var efter en stor fest i Göteborg.
Saknar mitt Göteborg. Men... det känns inte som det gjorde förut.
Det är inte det samma utan Rolf.
Saknar även en annan bästis, som försvunnit in i sitt eget huvud.
Xtackars Jens får agera både pojkvän, vän, bollplank... och jag undrar hur länge han kommer att orka.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0