Bakslag

På sistone har jag haft bakslag i måendet. Tycker inte medecinen hjälper lika mycket, får ångestattacker och mår allmänt kass.
Ska boka uppringningstid imorgon så jag kanske får justera dosen.
 
Den här veckan har jag dessutom varit sjuk. Haft feber, ledvärk och ont i magen. Har mest sovit, kollat tv-serier och gråtit.
 
Jag är ledsen. Mer ledsen än jag borde vara, efter att ha dejtat någon så kort tid. Men ja, han påverkade mig så starkt. Fick mig att känna så mycket så snabbt. Det är väl antagligen en bieffekt av att sertalinet inte biter riktigt längre, antar jag.
 
Nu har jag fått hem lite ångestdämpande och febern verkar ha släppt, peppar peppar. Fortfarande ont i nacken och lederna, dock. Men ja, ska försöka komma iväg imorgon. 

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0