Rosa fluff

Mitt andra försök att medelst blondering av den starkaste sort min lokala handlare saluförde avlägsna de resterande tonerna av rosa i mina fjuniga lockar resulterade i detta:
...dvs rosa fluff; ingen synbar förändring från innan.
Nåväl, rosa är väl en färg så god som någon.
Jag befinner mig på ett tåg, resande mot broderns boning... men även mot ett sammanstrålande med en gunstig junker, med vilken jag finner mig ha gemensamma intressen.
Måhända slutar detta möte med moln lika fluffiga och rosa som min kalufs? Om detta kan jag inte sia, blott önska; då den angenäma känslan av betuttning tycks mig allt för sällan förunnad.
Innanledes skall gudarnas nektar (karamellvodka) och mat värdig kungligheter (hembakad pizza) inmundigas.  
Mot Väsbskogen! 
 

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0