Socially akward

Jag kan vara en konstig filur ibland. Säga rakt ut vad jag tycker och tänker, men lika ofta vara tyst och inte ta ögonkontakt med någon.
Dra skämt som får den mest gubbiga gamla verkstadsarbetaren att sätta sitt kaffe i halsen,  men lika ofta ta illa upp av till synes oskyldiga skämt/kommentarer.
 
Önskar jag kunde hitta någonstans där jag känner att jag passar in. Önskar jag kunde passa in på de ställen jag hittat.
 
Idag har det gått dåligt på den sociala fronten. Jag har lyckats göra bort mig två gånger redan, känns det som, och klockan är inte ens 14 än.
Har iofs varit uppe sen ca 06.00, när Adrian vaknade.
 
Kaffe och lurar med skithög, lagom emotionell musik  får vara mitt umgänge idag.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0