Mathafacka

Dog lite för en stund sen, när han satt där med gitarren och såg ut som tagen ur en chickflick, med sitt vackra hår och sina händer och sina ögon och FUUUUUCK.
 
Fick godkänt på förra svetsövningen innan lunch och var stolt och glad i tio minuter. Sen gick jag på nästa övning...  HELVETE vad svårt det var. Ser ut som bajs.
 
Käkade marinerad tofu med ris och stark sås i tre varianter till lunch, och det var iaf smaskens... har inte haft mkt till aptit senaste dagarna; så det kändes ju som en förbättring.
 
Ont i ryggen som om jag vore Atlas och bar världen på min rygg... men på sätt och vis gör jag det. Hela MIN värld bär jag ju, och gudarna ska veta att det är tungt ibland. 
 
 
*******
 
 
Precis när jag satt och skrev så kom den där jävla gubben och tittade på mig.
BÖÖÖÖÖH. Vilken dag.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0