Insomnia

I natt var en såndär natt när jag inte kunde sova, trots att jag gjorde allting "rätt". Jag varvade ner med ett varmt bad, väntade tills jag kände mig riktigt dåsig och kröp ner på en gång då, med ljudbok i lurarna.
Sen dröjde det länge innan jag kunde sluta vrida mig, innan skallen slutade mala, innan ögonen ville hålla sig stängda. Sista gången jag tittade på klockan var den strax efter ett, och jag somnade inte på en gång efter det utan vred mig ett bra tag till.
Klockan 03.40 vaknade Adrian, hade tappat nappen, ville komma till.min säng. Tack och lov somnade han om då, och sen kom jag inte upp förns 05.15... vilket är jättesent, jämfört med vanliga morgnar.
Hann inte sminka mig, dricka te eller packa med några maränger, som jag hade tänkt... 
Sminka mig kunde jag iaf göra på tåget, med halvdant resultat. 
Te får väl vänta... kanske köper en mugg på pressbyrån.
Trött är jag iaf...

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0