Hyfsad kväll

Kom hem till kaos. Lillen hade inte sovit middag och satt därmed och bölade, storan ville inte gå på sin streetdance och efter en stund satt hon också och bölade.
Själv var jag hungrig, trött och även idag lite ledsen, även om jag inte visade det för ungarna. 
 
Vi kom iaf iväg till ÖB och Pressbyrån som planerat, och sen fick jag i mig lite snabbnudlar.
 
Barnen blev sams och ville sova i samma säng, mormor är vänlig nog att lämna på dagis imorgon, jag duschade fast jag egentligen inte orkade och  nu har jag lagt mig mellan mina lila sängkläder och ser fram emot sovmorgon till 05:15. Ska bli sååå skönt!
 
Dessutom har en viss person satt guldkant på min dag idag... 
Mr. Vegankock, jag ser verkligen fram emot att träffa dig. 
 
Nu blir det baske mig lite Wheel of time i lurarna, så lär jag slockna som ett ljus.
Konstigt uttryck... förknippar ljus med.... ljus, tända, vakna.
Men... jag kan kanske slockna som en skärmsläckare?
Nej... det har ju med fylla att göra.
 
Äh... jag tar och slocknar rakt av istället. Känns enklast.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0