Gudinna

Jag har idag blivit liknad vid en gudinna, av två olika personer och av helt olika anledningar.
Trevlig boost för egot!
 
Nå. Göteborg.
Det var underbart, som vanligt. Kan inte fatta att det hann gå ett år innan jag äntligen kom dit igen.
Tänker inte skriva ner allt som hände, vill inte kränka någons intigritet eller för den delen avslöja allt för snaskiga detaljer.... iaf inte just nu.
Kan avslöja att jag hann med att festa, knulla, skratta tills jag fick kramp i kinderna, åka till Danmark, köpa veganost och skaffa nya vänner.
Ungefär som vanligt, som sagt.
Kom hem i måndags, mådde kungligt i tisdags... men idag börjar baksmällan/abstinensen sätta in ordentligt.
Känner mig nere. Vill inte bo kvar här.
Försöker pigga upp mig med ett bad, en Dr Pepper Cherry och musik, men sitter iaf med fukt i ögonvråna och en tyngd över bröstet.
Det har iofs en annan anledning också... som jag inte heller kan gå in på just nu.
 
I övrigt kan jag meddela att ledmotivet till Castlevania gör sig utomordentligt bra framfört av en symfoniorkester, på hög volym rätt in i skallen.
 
I skolan går det bra, när jag väl kommer dit. Imorse var mitt tåg inställt, tåget efter 40 minuter försenat.
Har bara ett moment kvar på kursen jag svetsar nu, och det kommer jag att klara imorgon.
Rasterna spenderas oftast i sällskap med R & R. 
Riktigt rara gossar bägge två, och nu gör det faktiskt inte ett dugg ont att vistas i R's närhet längre. 
Hoppas jag får ha kvar dem i mitt liv även efter att utbildningen är slut!
 
Nu ska jag kladda ny färg på klorna och se om det gör mig gladare.
 

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0