Divine

Senaste flugan i veganmatsgruppen är maränger, så ikväll gjorde jag kikärtsgryta för att kunna testa det omtalade receptet.
Så jädrans coolt att man kan vispa upp kikärtsspad och använda istället för äggvita!
De står just nu i ugnen och doftar GUDOMLIGT.
Om de blir bra kanske jag tar med några till skolan imorgon, så kanske någon mer får upp ögonen för hur enkelt och gott det är med veganmat.
Kikärtscurryn blev också smått fantastisk!
 
Den där raringen som skjutsar mig till tåget nu fick lite bensinpengar igår, och idag undrade han vad det var för konstiga hash-vax-fläckar på...  Haha, kom på att jag kanske inte gjorde klart att jag INTE är en pothead, det var aska från rökelse som blandats med stearin; hade pengarna låg framme på bordet i måndags,
 
Nu har jag precis avnjutit ett löjligt varmt bad, och känner mig lite dåsig... så jag ska stänga av ugnen, tända en av nämnda rökelsepinnar och gå och lägga mig. Sjukt nice att det kommer att finnas nybakade chokladmaränger imorgon bitti!
 
Den tråkiga biten då:
Han är fortfarande så vansinnigt snygg att jag blir lite svajig i skallen när jag ser honom, även om jag försöker att inte låtsas om det. Önskar han bara kunde komma på att hoppsan, jag hade fel, jag gillar nog den där Nathalie iaf.
Wishing aint no sin...

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0