Sova

Känns som om jag skulle kunna sova i två dagar efter all turbulens i känslolivet. 
Diana var här förut, vi tittade på de två sista avsnitten av Torchwood, säsong 2.
Jag hade tänkt att prata med henne "ordentligt" om hur framtiden kommer att te sig, men jag kom liksom inte på något bra sätt att börja.
Istället blev det ett snabbprat när jon precis skulle gå.
Hon tog det bra, men jag tror inte hon riktigt inserhur lite tid vi kommer att få ihop. 
 
Å andra sidan är det sommarlov i tio veckor,  då kan vi spendera förmiddagarna med att bada och hon kan vara uppe längre på kvällen. 
 
Försöker tänka positivt. 
 
Måste finna styrka.
 
Måste också hitta något som fungerar som livboj, något som är bara mitt, som kan hålla mig flytande och skingra mörka tankar när det blir för tungt.
 
Känner mig lite mätt på TV-serier just nu, försökte börja på "True detective" förut; lyckades titta utan att se på hela avsnittet och har ingen aning om jag gillar det.
Får bli mer Torchwood med Diana i veckan, sista veckan innan praktikstart.
 
Man kanske skulle börja röka igen, så man kan ta en cig när det blir jobbigt? 
Eh...

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0