One week

Om en vecka är jag i Göteborg. 
Längtar så jag går sönder, tänker på det massor.
Träffa Rolf och de andra igen.
Se om Jonsborg håller måttet.
Handla härlig veganmat.
Dricka och dansa.
 
Om jag har tur eller inte är så kräsen kanske jag får ligga lite också... börjar bli lite väl länge sen!
Vafan hände med mitt booty call? Plötsligt får jag ingen booty?
Och för den delen, det senaste bottennappet krystade ju ur sig att han var GIFT, några månader efter att han stoppade sin gifta kuk i mig. Blä.
 
Man borde ha nån liten gullpulla eller pluttsnutte i stan, så man kunde smygligga lite när barnen sover eller är på dagis/skolan. 
Måste ju ha kommit NÅT nytt kött på marknaden sen jag var en krogråtta?
Kanske skulle försöka skaffa lite barnvakt på lördag och kika i köttdisken?
Äh, vafan är det för mening med det egentligen. .. det är ju Latrineholm jag bor i...
 
Drömmer om någon från det förflutna var och varannan natt, men när jag vaknar är det ingen myspysig fnitterkänsla jag har direkt,  mer en OJ VAD KLOCKAN ÄR MYCKET JAG MÅSTE NOG GÅ NU-känsla.
 
I natt ska jag försöka drömma om någon jag inte mött ännu, behöver nya karaktärer i min såpa.
 
Nu har jag lilla hår, apropå inget.
 
 

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0