Bajsragg

Blev en liten tur till det lokala ölhäveriet i lördags. 
Det var bullrigt och berusat...
 
Jag fick komplimangen "du har en vacker hjärna" av en gubbe som var mer än dubbelt så gammal som mig; baserat på att jag hade rosa hår.
 
 
Jag fick be en läskig snubbe som inte sa något utan bara ställde sig närmare och närmare gå TRE GÅNGER utan att han försvann mer än några minuter. 
 
Jag fick "förolämpningen" att jag såg ut att vara 40+ av en snubbe som  jag tydligen "tjallade" med. Jag trodde tjalla betydde skvallra, när blev jiddra/käfta/diskutera "tjalla"? 
 
Jag fick sällskap hem av nån snubbe som jag i princip tänkte  "Jaha,  duger i krig" om.
Snubben i fråga tog en cig, gick in på toaletten och bullrade som fan, sen gick han hem...
Lite lätt fundersam kollade jag toaletten;  visade sig att han hade rivit ner duschstången och en massa badrumsartiklar.
Dagen efter så tänkte jag inte så mycket på det, sov till elva och sen var det fullt ös fram tills på kvällen;  vilket innebar att jag inte gick på toa förns framåt sex.
Det visade sig då att snubben hade bajsat utan att spola.
Tur att man inte är äckelmagad....
 
Min fråga efter denna ...intressanta utekväll är;
VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ ER?
Varför samlas alla jävla MUPPAR i Katrineholm? 
Ska bli SÅÅ SKÖNT att komma härifrån några dagar! 
 
 
 

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0