En cig, ett avsnitt samt iste.

Dagen har saknat den nivå av turbulens som präglat vardagen sen i lördags.
Skönt.
Nu är det lagom med det jag räknade upp i rubriken,  innan jag kryper ner mellan rena sängkläder, fria från doft, fläckar och hudceller från psykbrytsnissen.
Om jag inte hade haft sån jääääävulsk mensvärk hade detta varit en bra dag.
Min dotter slutade lågstadiet, min son gjorde lyckliga kullerbyttor,  pratat med eller träffat tre av mina bästa.
 
Dagen har såklart inte varit HELT fri från muppigheter.
Monsieur skulle hämta sina saker, men han kunde inte just då (när jag messade) men skulle vara tillbaka här i stan efter tolv.
Fast.... Han sitter ju på balkongen och hostar, sa grannen.
Kan bara hålla med henne... "men käre värld så efterbliven han är".

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0