Broken

Jag har brytit nacken.
Frakturer på femte och sjätte kotan.
Förhoppningsvis blir jag fullkomligt återställd.  Om disken mellan kotorna börjar bråka så kan det få neurologiska konsekvenser,  men redan idag känns det så pass mycket bättre i nacken, så jag tror inte det är nån fara med mig.
Rent objektivt så hör jag att det låter som en kkassisk Nathalie-kommentar; "Jag gar brytit nacken, men det är ingen fara med mig!"....
 
Vad som hände var att vi avslutade en festlig lördagskväll med ett nattligt bad i Djulösjön. Tuff och häftig som jag är så ville jag naturligtvis dyka i först. Det var lite grunt, dessvärre,  så jag drog skallen i botten och fick så jävla ont att jag grät.
Motvilligt åkte jag till akuten i Katrineholm,  där de röntgade mig och sen skickade mig till Eskilstuna,  där jag ligger nu.
Om en timma ska jag röntgas igen, sen får jag veta om jag blir kvar här en natt till.
Tur att telefonen fungerar, (någorlunda) den badade nämligen den också...
 
Tog bort lösenordet.  Om nån stör sig på min blogg så kan den sluta läsa, helt enkelt.
Eftersom jag är blockerad på FB kan man ju alltid hoppas att personen i fråga tappat intresset för att misstolka mina ord och hitta på historier även vad det gäller bloggen. 
 
Nu ska jag dricka te, liggande, med sugrör.
 

KOMMENTARER
SKRIVET AV: GothCthulhu

Stackare, krya på dig. :/

2014-06-16 @ 16:32:58

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0