It is all work-work

Älskar jobbet. Stortrivs.
Idag var en ruskigt jobbig dag. Hände en grej som fick mig att tro att jag hade serverat min sista potatis på Köksterrassen, men det löste sig hjälpligt innan jag gick hem.
Mådde som en gammal disktrasa som någon städat toan med, och kom hem till en jättesjuk plutt. Var bara att vända i dörren och införskaffa flytande paracetamol. 
Nu är jag slut i kroppen och själen, ska sova och satsar på en förträfflig dag imorgon istället; gärna med ett friskare barn, en piggare mamma,  en bättre jobbinsats och om jag har tur- en nattgäst.
Det sista är dock väldigt tveksamt, eftersom Adrian är sjuk och behöver hemmavård.
I värsta fall har jag ju choklad och en mer än halvfull bib... som inte är hemma atm, men ändå.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0