Freedom of choice

Hade glömt hur fri man blir med en cykel istället för att släpa runt på barnvagnen. 
Städat idag. Dammsugaren klagade på att jag hade fel påsar till den,  så vi cyklade till ÖoB och köpte rätt sort.
Att bara kunna göra det, utan att det tar halva dagen, är underbart. 
Tror jag kommer att få mer motion nu, tycker mycket mer om att cykla än att gå. Slipper få så jävla ont i knän och fötter och blir inte lika varm, förutom att det går mycket snabbare.
Imorn blir det nog Djulö eller Duveholmssjön. Måste bevisa att det fortfarande är sommar, genom att bada.
 
Träffade en bekant idag, bekant genom Honom.
Frågade inte hur det var med honom. 
Imorgon hoppas jag på en dag då jag slipper påminnas om vad jag förlorat.
På riktigt, så vet jag att det inte är mkt att förlora... men det känns inte så iaf.
Menar inte så mkt Honom personligen nu, mer känslan, tillvaron, gemenskapen man har när man är med någon man älskar.
När det var bra var det ju... beyond words.
Vill ha den känslan igen.
 
Kom på förut att jag har tre planerade dejter framöver.  
En i Örebro,  en i Stockholm och en i Göteborg. 
Hoppas kan man ju alltid.
Av en ren slump är det en mörk, en ljus och en rödhårig person jag ska träffa. Kul med variation.. . Haha.
 
Ja, jag mår bättre idag.
Tankarna finns där, men serotoninnivåerna är nog högre nu.
 

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0