Spy på dem

Äckliga värld, jag spyr galla över dig idag.
Vart jag än vänder mig blir jag ledsen,  besviken, förbannad,  trött.
Oavsett om det är mina vänner som på olika sätt beter sig som mähän, nyheterna som berättar om mänsklighetens ondska, fåniga jävla tv-serier med vidrigt könsstereotypa karaktärer, min egen spegel som visar en allt annat än tillfredsställande bild eller samhällets sk skyddsnät som gång på gång låter mig leva på existensminimum så vill jag bara skrika,  kräkas och skjuta allt som rör sig,  tills allt är stilla,  fridfullt och tyst 
Inaktiverade FB förut, orkar inte ens disskutera med folk som redan bildat sig en uppfattning och har för avsikt att krampaktigt bita sig fast vid den, no matter what. Om någon känner sig träffad av detta så kan jag meddela att du är inte ensam. Ni beter er som jävla kukskallar på olika sätt. Vill bara dra, dra något gammalt över mig eller dra isär världen.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0