Fezten

Årets fezt. Den var... fantastisk, jobbig, härlig, mysig, skön, förvirrande, emotionell, kall, varm, intensiv, avslappnad och mycket mer. Jag fick sjunga mycket. Glömmer bort mellan varven hur mycket jag älskar att få sjunga. Jag fick prata. Även jag behöver det ibland. Jag fick ligga, och det är trevligt... men som vanligt är mitt förhållande till sex minst sagt invecklat. Jag fattar som vanligt inte riktigt varför någon vill ha mig, och samtidigt fattar jag inte heller vad jag gör för fel. Antar att jag duger att knulla när man är full, men att jag inte är nån man vill vakna med fler än en gång. Bättre än att inte få knulla alls, antar jag. Ah, måste erkänna att mitt sinne är lite förmörkat av en usel dag och känslan av att vara tillbaka i fucking jävla kuk-Katrineholm. Måste här ifrån... Dör här.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0