Loud and proud

Så heter bandet vi ska kolla på imorn, om jag förstått saken rätt.
Föröl hos min galt-granne, sen Villa Sandhem.
Ska bli kul att gå ut en sväng med en kompis, i Katrineholm. Minns ärligt talat inte när jag gjorde det senast!
Inhandlade lite blandad öl förut, bland annat denna:
 

Har inte smakat den förut, men tjejen i kassan sa att den var jättegod.
Annars har jag lite annat att smutta på, samt en halv flaska vin.
Minns inte när jag köpte den, men jag öppnade den på alla hjärtans dag.
Efter det har jag tagit ett glas.
Dricker nästan ingenting nu för tiden.
Äh, nu ska jag sluta orera. Ska nog röka en cig istället. Minns inte när jag rökte senast heller...
Glad helg, grevar och baroner!

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0