Vackra

Oh, du vackraste av vackra...
Vill smeka din rygg när jag nafsar på din hals, kupa mina händer runt dina skinkor, låta munnen vandra ner över ditt bröst och din mage, neråt och neråt med en långdragen kyss.
Vill känna din hud, het och fast och hård och mjuk på samma gång under min beröring, höra din röst när du låter ditt välbehag ljuda, rysa och flämta av allt begär du väcker i mig.
Tänker på dig dagligen och stundligen, håller på att sprängas.
Om jag kunde trolla, skulle jag stöpa om min kropp i en form som behagar dig; sedan skulle jag helt enkelt uppenbara mig i din närhet och förföra dig.
Jag skulle älska dig och åtrå dig och värdesätta dig i hundra tusen timmar, och om du inte tröttnat på mig efter det skulle jag göra det om och om igen.
Du är som en feber, som jag inte vet om jag vill bli frisk från.
Även om jag får längta och lusta obesvarat så får du mig att känna mig levande, passionerad, glödande.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0