Låg

Jag är inne i en jävla sänka just nu,  om nån missat det. Känner mig helt slut både psykiskt och fysiskt, apatisk när jag inte är ledsen eller arg, nästan inget glad alls.
I morse hade jag halsbränna från helvetet, magknip, ryggont och en aning feber. Undrar om man kan få det av att må psykiskt dåligt? Feber, alltså. 
Måste köpa D-vitaminer när jag får pengar nästa gång. 
Inbillar mig att de kanske hjälper lite.
Ska köpa naturdiet/nutrilette med tropisk smak också och sen köra stenhårt på 5/2-dieten; dvs fasta två dagar i veckan (hålla sig under 500 kcal) och äta vad man vill övriga dagar.
Kollade på nån slags träningsmetod där man intensivtränade 2x20 sekunder tre ggr i veckan också.
Ska försöka samla kraft till det med, och komma på något bra sätt att utföra själva träningsmomentet på.
Vill inte vara fet, ensam och deprimerad.. 
Det finns så många vackra, sexiga, underbara, smarta, intressanta människor där ute... vill att någon av dem ska se mig. 

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0