Aint no substitute for love

Jag kollade på senaste avsnittet av Game of Thrones förut. Det var grymt bra,  som vanligt. 
Funderar på att försöka hitta en ny serie att begrava mig i om kvällarna, för jag känner mig så jävla ensam.
Hur ska jag ens kunna träffa någon, när jag sitter här och är ensam med mina jävla tvserier? 
En ny bekantskap beklagade sig förut över att han var ensam och inte trodde att han skulle träffa någon. 
Just i hans fall tror jag inte att det är något problem att iaf hitta någon som blir intresserad osv, han är snygg,  smart och jävligt intressant själv.
Hur ska då jag göra?  Nån skönhet är jag inte,  och de flesta jag umgås med är smartare än vad jag är.  Känner mig ganska tråkig också. 
Blä.
Nu ska jag fortsätta vara tråkig i tvsoffan.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0