Jag blir så förbannad.

En bekant la upp en bild på chokladbollar som hon hade bakat.
Nedan följer kommentarer som skrevs under bilden, fram tills att bilden försvann... med censurerade namn.
 
 
( Svenneberra):fan vad sugen jag blev på negerbollar nu då....hm hittade skorna till jack för 34 minuter sedan · Gilla
 
(Bakerskan): De står å gonar till sig i kylen!:). Vad bra!!:))❤ för 33 minuter sedan via mobil · Gilla · 1
 
Nathalie Axelsson: Meeenåååh svårt att kalla det chokladbollar? "JAG har minsann alltid sagt n***rbollar så det tänker jag fortsätta med även om det är rasistiskt och kränkande!" för 13 minuter sedan · Gilla
 
(Berrasvenne): Då är FINSKA PINNAR LIKA RASITISKT:) Negerboll har det hetat så länge jag levat o det får det fortsätta göra tills jag dör:) för 8 minuter sedan · Gilla · 1
 
(Bakerskan): Vad det än nu heter så var poängen att vi bakade dem INTE vad de heter! för 6 minuter sedan via mobil · Gilla · 2
 
(Svenneberra):Ärligt så säger jag bara chokladbollar om barnen är med för 6 minuter sedan via mobil · Gilla · 1
 
(Berrasvenne): OCH det ser j..ligt gott ut så njut för 6 minuter sedan · Gilla (Bakerskan):Det var det!:))) för 5 minuter sedan via mobil · Gilla
 
Nathalie Axelsson: JA FÖR "FINSK" HAR MINSANN ANVÄNDS PÅ SAMMA SÄTT SOM "N***R... Jomenvisst, låt oss fortsätta med dåliga saker som funnits sen vi var små tills vi dör. Det vore ju dumt att försöka utvecklas, eller? för 4 minuter sedan · Gilla
 
Nathalie Axelsson: Varför säger du en sak inför dina barn och en annan inför andra? Om man nu ska vara rasistisk så kan man väl åtminstone stå för det, eller ska man lära nästa generation att det är okej att vara en hycklare också?
"Det gick inte att skicka kommentaren."

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0