Det tredje.

Det tredje jag kommit fram till idag, är att det finns gott om folk som vill ha mig, men inte lika många som jag vill ha.
 
Bachelor number one skulle ha hälsat på imorgon, men eftersom (suck) Dianas pappa ändrade tiderna så kommer Diana inte att gå till sin pappa förrens på fredag.
Lite trist, eftersom han ska åka bort ett tag nu, och det var några månader sen vi sågs sist.
Inte för att jag är intresserad "på det sättet", men han är grymt trevlig och jag gillar att umgås med honom.
 
Bachelor number two har redan åkt bort, antingen i sex månader eller bara ett tag, på semester. Han skriver dock till mig på facebook ganska ofta, och är uppenbart intresserad.
 
Bachelor number three vill skicka duschbilder, trots att han (såg jag efter en snabb efterforskning) har flickvän. Han har dessutom återkommit flera gånger, tagit kontakt när det en tid passerat osv.
Inte ok, när man är tingad.
 
Vem vill jag då ge min ros till?
Ingen av de ovanstående, dessvärre.
 
 

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0