Denna dag...

...har varit lite jobbig.
Kom för sent till mp möte, även fast jag stressade för att få iväg Diana till barnvakten med mat, packa Adrians väska och byta om från "hemmakläder".
Dels gick min klocka fel, dels hade jag fått fel info om när mötet började.
Tänkte hämta ut paket på hemvägen, hade glömt avin hemma. Försökte komma in på nätet o kolla, men det var för seg uppkoppling just där.
Måste till apoteket imorn och köpa medicin till Diana.
Slog in paket idag, saknade och längtade, messade ett "gulligt mess" och fick ett ganska slentrianmässigt svar.

Nu är jag iaf hemma, barnen är i säng och jag ha snart avnjutit en thaibox, snacka om att det knullar i munnen när man äntligen får käka efter denna dag...

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0