Piller

Jag har beställt bantningspiller på nätet.
Tänker inte vara så här vidrigt fet resten av livet.
Förra gången jag hade gått från storlek 46 till 36 så sa jag att jag hellre skulle dö än bli fet igen.
Nu har jag två barn och ingen dödslängtan, men det framgår kanske ändå med all önskvärd tydlighet hur mycket jag avskyr att se ut så här, hur jag äcklas av mig själv.
Hela mitt liv påverkas av detta, det genomsyrar och förgiftar min tillvaro. Jag vill inte visa mig utanför dörren.

I övrigt är det städning som gäller idag.
Har inte plockat så mycket på ett par dagar, och genast ser det ut som en krigszon.
När jag blir rik ska jag ha en husa, eller vad det heter nu för tiden. Nån som städar, vattnar blommor, går ut med sopor, sätter på kaffe och sorterar tvätt. Typ.
tills dess är det väl bara att dra på sig sexy maid-klänningen och skutta runt med dammvippan... Eller nåt.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0