Gammal och tjock

Kollade lite på mina gamla kort, bara ett par år gamla. Jag känner mig så ful och fet nu, jag tycker jag ser tio år äldre ut. Jag hatar mina jävla påsar under ögonen, att jag inte kan ha mina kläder längre, att det till och med syns i ansiktet på mig att jag väger mycket mer nu. Även om jag går ner i vikt så har min kropp tagit stryk av graviditeten, allting är bara hängigt och sladdrigt. Jag önskar att jag kunde trivas med mig själv som jag är och bära spåren mina barn och mitt liv satt på min kropp ned stolthet, men det går inte. Jag försöker,men jag kan inte. Vill inte se mig själv i spegeln, vill inte visa mig ute, vill inte klä på mig, vill inte klä av mig, bara gömma mig och dra något gammalt över mig. Andra i min storlek eller större kan se så jävla bra ut, bära det utan problem liksom. Inte jag. Jag tittar på bilder av vackra människor och dör en smula inombords. Jag känner så många vackra, snygga och fina personer, jag känner mig som en bortbyting.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0