Fyra måsten

Igår var jag trött, men hade inga måsten. Idag är jag lika trött, men har fyra måsten.
Börjar dagen med min svarta kopp full av kaffe, den rymmer ca 5 dl. Inte lika stor som John och Debis monsterkoppar, men lagom till mig.
Kl tio ska jag (vi) till familjerätten, för att skriva på om faderskap. Hoppas det inte blir ngt muck om att jag vill ha ensam vårdnad.
Efter det ska vi handla lite, för kaffe och mjölk måste jag ha hemma.
Nån gång senare på dagen kommer mamma till stan, hon ska iväg på studentskiva hos Lelles systerdotterson; (ja, hon undrar också varför hon är bjuden) och innan dess vill hon hämta sina födelsedagsglasögon och kanske få håret färgat.

''''''''''''''''''''''''

Nu, många timmar senare, märkte jag att det bara blev ett utkast, inte publicerat. Nåja.


KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0