Tamtarataaa

Inlägg nr 200 bevars. Sitter (snarare halvligger med en böljande buk i vädret) i mammas soffa och halvtittar på nån kommisarie på tv. Skönt att komma ifrån "stadens" buller ett tag. Imorn ska jag leta vårblommor, under de ljusa årstiderna åker jag sällan hem från modershuset utan en blombukett, ett knippe kvistar eller på hösten nån slags frukt eller kanske svamp. Hittar jag inga blommor får jag väl klippa några körsbärskvistar i trädgården, så man får med sig lite natur hem. Jag är så sjukt less på min lägenhet vid det här laget, har spenderat för mkt tid där för min smak under det senaste halvåret. Det blir bättre sen när man kan ta långa promenader/utflykter, jag längtar så hjärtat skuttar vid tanken. Jag saknar mina vänner. Undrar om man skulle skriva en kontaktannons för en "bästis"?

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0