Slöseri

Det är väldigt soligt och vackert ute, och egentligen vill jag inget hellre än att packa picknickkorgen och ge mig ut i naturen.
Jag har ont som fan i kroppen, särskilt ryggen och halsen för att vara petig- kanske håller på att bli halssjuk nu, det vore ju lägligt det- och är fortfarande så jävla trött att jag har ont i huvudet.
Känns som ett otroligt slöseri, men jag orkar liksom inte ta mig nånstans.
Nu är bara frågan; ska man försöka slumra en stund till med föraningen att bebisen kommer att sparka på mig halva natten som vanligt, eller ska man chansa på att man skulle kunna få lite nattsömn, och hålla sig vaken nu så man isf kan somna skapligt?
Egentligen kan ju förlossningen komma igång precis när som helst, så jag kanske borde sova lite.
Jag borde äta något också, annars blir jag skithungrig ikväll, äter en normalportion (istället för en halvportion som är vad min kropp klarar av just nu utan biverkningar) och är sedan proppmätt resten av kvällen/natten.
Åååh, jag skulle döda för en ryggmassage just nu....
Eller nej, inte döda... Kanske lemlästa lite? Eller... äh, jag skulle i alla fall kunna typ... be jättesnällt och göra hundvalpsögon för en ryggmassage.
Fast then again... förra gången jag ville ha ryggmassage blev jag gravid. Kan ju iofs inte bli mer gravid än jag redan är så...



...snäääällla ge mig ryggmassage?

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0