Pust, stånk och stön.

Jag kan meddela att när bebisen blir större så sparkar den hårdare. Om jag inte föder snart kommer den lille fan sparka av mig ett revben. Jag är trött, jag vill sooovaaa.... Tror det får bli en soffsomning framför tv:n idag, det är så långtråkigt att ligga och försöka hitta någon bekväm sovställning i sovrummet. För det första går det inte, för det andra går det definitivt inte när det sparkas så frekvent som det görs just nu och för det tredje är det närmare till toaletten härifrån.
Får så jävla ont i knäna när jag sover, eller när jag lyckas hitta en inte allt för obekväm ställning och således ligger stilla mer än en halvtimma. Förbannade knän, förbannade pissblåsa, förbannade allting. Hoppas jag är halvpigg imorn, för idag har jag knappt fått nånting gjort. Typ mest slappat och kollat på fim med Diana, städat i köket, limmat ihop lite pyssel, samt såklart lagat mat och sånt. Hade tänkt komma utanför lägenheten en stund, men så blev det inte.
Om jag är pigg och det är fint väder imorn ska jag packa med mig soppa i termos, ett par specialare (en sorts mackor med färs och ägg) och lite annat och ta med Diana upp på åsen för lite vårpicknick. Kanske vi hittar några fler vårblommor?'
Diana kom hem med två skilla förut, lyckligt sjungande om våren. De står i en glöggmugg på bordet framför mig nu. Skönt iaf att det är vår, även om man inte kan njuta av den så mkt i det här förbannat jävla välsignade tillståndet.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0