Mellanspel

Just nu känns min tillvaro som ett mellanspel.
Man går och slår dank och väntar hela tiden. För tillfället väntar jag på att mamma ska ringa, vi ska åka och handla sen.
I brist på annat ska jhag skriva en inköpslista, så kanske jag kommer ihåg allt:

  1. Dr Pepper att lägga i bb-väskan.
  2. Glass
  3. Tomater
  4. Frukt
  5. Spolglans
  6. Riskokare till bror min
  7. Tröja till ungen
  8. Hobbykniv att skära kaffepaket med
  9. Mopphuvud

Ja... mer spännande än så verkar det inte bli idag heller. Jag är trött, uttråkad och lite hungrig.
Nu ringde mamma, fast det hördes inget i luren... sen gick det typ inte all lägga på. Suck, jag börjar längta lite efter en  ny telefon.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0