Här blir inga barn gjorda...

...eller födda. Hade tänkt lägga upp ett poetiskt inlägg med vårbilder från helgen, men eftersom tele2 är ungefär lika snabba som försäkringskassan har jag fortfarande inte fått tillbaka Internet. Jag har varit sjukligt trött hela dagen, tror jag satt för länge i solen igår. Jag är lite rödmosig i ansiktet och glansig på ögonen, har inte orkat kolla temperaturen men svettades hela natten under en tunn filt och med balkongdörren öppen. Kömme dock bättre nu, förutom att jag är pisstrött och har ont i knän, rygg, leder, skalle osv. Inte mer ont än vanligt dock. Har jag sagt att det ska bli skönt att få tillbaka sin kropp? Längtar efter att kunna ta en ipren, en öl, en promenad, en tupplur (utan att man ska bli andfådd av att lägga sig på andra sidan, blir pissnödig så fort man slappnar av och blir kickboxad inifrån) eller en cigarett utan att få onda ögat. Suck. Anyway, bebisen mår bra och är perfekt i storlek osv, var hos BM för sista gången idag. Hoppas jag iaf. Nästa tid är den 23/3, och förhoppningsvis har jag redan varit på bb och kommit hem då. Diana bar jag till v 40+4, jag hoppas på att det blir tidigare denna gång. Idag är det 39+0. Har inte orkat göra så mkt idag, men har iaf hunnit med att tjöta lite på nätet. Snubblade in i armhålehårdebatten. Haha, att folk är så känsliga att de stör sig på lite kroppshår, Fan så banalt. Lustigt nog förutsätts det att jag är lurvig som en björn för att jag argumenterar för individens rätt att välja själv. Ibland väljer jag att vara lurvig, ibland inte. Just nu har jag lite stubb eftersom jag för ett tag sen ansade bort skiten. Jag skulle vilja ha kala ben, eftersom jag i nio fall av tio har strumpbyxor eller tights på mig; och efter en dag av uppåtböjda hårstrån kliar det som fan. Men, om jag rakar dem, vilket dessutom är grymt jobbigt även när man INTE är gravid, så känns det knappt värt besväret. Det växer ut fort som fan, och kliar nästan lika mkt när det är nyrakat. Bläh, nu ska jag kissa för kanske 100:e gången det senaste dygnet, och ta av mig strumpbyxorna så jag kan klia på mina äckliga, lurviga feministben.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0