Falsklarm

Jag hade skitont i ryggen igår kväll. Jag hoppades på att det skulle utvecklas till värkar, men ICKE då. Bara jävligt omotiverat ont i ryggen.
Under helgen har Diana haft magsjuka. Tur att jag inte blev smittad av det iaf, och åkte in på förlossning. Hade nog inte varit nån superhit att ha rännskita och spy samtidigt som man skulle föda barn.
Mamma var lite orolig först att det skulle vara vinterkräksjuka, för hade jag fått det hade jag fan fått lägga in mig på sjukhus.
Nej, nu ska jag passa på att vila en stund till. I eftermiddag blir det massor att göra så.
Måste ringa hyresvärden om golvet som inte är klart ännu, möta en tjej som jag ska köpa kläder åt Diana av, gå och hämta ut pengar, gå och hämta en barnvagn, fika med brorsan och kanske hinna köra en maskin tvätt till innan jag baxar undan tvättmaskinen i Dianas rum igen (vill inte ha den framme om det ska komma folk och laga golvet osv, eftersom man egentligen måste ha den "fackmannamässigt inkopplad" och ståendes på badrummet... där jag har diskmaskinen, som är mindre; och knappt får plats DEN) samt koppla in diskmaskinen och köra den. Hade tänkt kanske hinna med ett bad ikväll också, men vi får se om jag orkar. Oh, och så ska Diana ha med sig en kompis hem från skolan. Javisst ja, hade tänkt ta en sväng på Netto också- om man ska hinna ta del av deras erbjudanden så får man handla på måndagar, innan alla bra saker är gamade.
Så... godmorgon, var god stör ej förns framåt tolv eller så. Gonathalie!


KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0