The sound of silence

Nu när jag stängt av musiken, släckt alla lampor och ljusstakar till förmån för några värmeljus, fått "Gonatt-mamma-jag-älskar-dig-samtal" och inte hunnit få igång nåt Houseavsnitt är det VÄLDIGT tyst här.
Kanske ska passa på att njuta av det tills bilmaskinen drar igång igen.
Men... det är så väldigt, väldigt jättetyst.... :(

Blekte håret igen förut, och hade i en inpackning som tar bort gula reflexer. Betydligt mer blond nu, men fortfarande ljusorange i topparna. Slängde i en vanlig inpackning efter det, som jag nog ska sova med. Ska bara komma underfund med hur jag ska genomföra det utan att smeta inpckning i hela soffan. En påse på huvudet prasslar för mkt.
Hm. Får väl vänta tills det torkat till lite, och sen lägga en handduk på kudden eller så. Jag är så trött så jag kommer att somna som en stock om en stund iaf. Hoppas jag. Men det är ju sånahär kvällar det brukar sluta med att jag är vaken i ett och ett halvt dygn eller så och sen kollapsar totalt.
Ett och ett halvt dygn kanske inte låter sådär fruktansvärt mkt, men när man är i detta välsignade tillstånd med låga järnvärden och allt annat härligt det medför att vara havande så är det sjukt mkt.
Verkar ju inte bli så mkt chattande idag iaf, men det kanske är lika bra det, så jag inte inbillar mig något.
Tänker på honom dock, med lika delar irritation, frustration, tillgivenhet och saknad. Typ.

Håhåjaja. undrar om jag sitter här och pratar med mig själv bara för att det är så tomt och ensamt utan Diana?
Vad fan gjorde man innan man fick barn?
Saknar min unge, även om hon bara skulle vara sovande i sitt rum just nu.
Hon var så rar när hon ringde förut, och sa att jag fick låna allt i hennes rum om jag ville, att hon älskade mig och saknade mig osv. mitt underbara lilla hjärta. Det finns inga ord för hur mkt jag älskar henne.
Och om några månader ska man få en till. När man tänker på det så, så känns det som om man haft störst tur i hela världen, vunnit jackpoten liksom.
När jag vaknar av bilmaskinen imorn bitti kommer jag nog inte känna likadant... haha.. om jag nu somnar ikväll.
Kanske skulle ta och lägga mig tillrätta med min käre doktor till att börja med.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0