Nåja...

Mitt hår blir ljusare och ljusare. Det beror iofs lika mkt på min ljuslila überinpackning som att det orangea går av vartefter man borstar det, men det gör mig ingenting. Behövde endå toppa skiten!

Min inneboende använder min pissblåsa somstudsmatta, och min magsäck som sandsäck. Jag har pissat typ sju ggr ikväll, och har sura uppstötningar och halsbränna hela tiden.

Mitt tangentbord håller på att ge sig, eller så är det bara jävligt skitigt. Sjuk tirriterande i vilket fall som helst.

Nu ska jag dra igång första avsnittet av säsong fyra. Undrar vilket som kommer först, sista avsnittet eller förlossningen? :)



Såhär ungefär ser det för övrigt ut i min livmoder just nu:




Den ser ju färdig ut nu :) Ca 40 cm lång och väger ca 1800 g enligt den info jag googlat mig till. Lite svårt att kolla själv mellan BM-besöken.

Min stora unge börjar andra terminen i klass 1c på Sandbäcksskolan imorgon. Känns som om det var nyss hon också var 40 cm lång och sparkade mig på blåsan. Faktiskt. Fast endå en evighet sen. Hon är så stor och duktig, min älskade lilla stumpa...






Jag har svårt att föreställa mig hur man skulle kunna älska någon lika mkt som jag älskar henne. Dock är en av de få saker som faktiskt gör mig mjukhjärtad och gullenuttig just nu små bebisar, så när min egen kommer ut kommer jag nog att falla i trans sådär som man gör.
Just nu känns det mest tungt och jobbigt, jag vill ha tillbaka min kropp. Men jag vet att det är värt det, så jag tröstar mig med House.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0