Mera drömmar

Drömde livligt och intensivt inatt/dag med.
Först om cancerbölden, som skulle sova över här för Dianas skull. Han tog sig friheter som att bada i mitt badkar och dra i snabeln, sätta upp saker i köket, surfa på min laptop osv. Vill inte gå in på allt för mkt detaljer, men jag kan sammanfatta hela drömmen som vidrig, och jag blev väldigt lättad av att vakna till och slippa skiten.
Somnade om, och drömde om betydligt trevligare människor.
Först om Bop & Mary; att de var barnvakt till Diana och bebisen, som i drömmen var född och var en liten flicka. Alldeles jättenyfödd var hon, och jag ammade henne. Hade dock bara mjölkproduktion i ena bröstet, hoppas verkligen inte det blir en sanndröm. Hur ska jag då kunna bli en bystig blondin i sommar? Snyggt, med en boobie spänstig och mjölkfylld och den andra som en raggsocka med stenkulor i by comparasing? Neeh...
Sist drömde jag om John & Debi, om att det var nån slags festivalgrejs i stan, och att många var hos dem och skulle äta där, sova där osv. Diana fick en jättestor badring, Benjamin kläckte ur sig något fyndigt skämt, vi pratade svenska med Debi en läng stund, och sen skulle det lagas mat osv. Fast då var Debi arg av nån anlednig, det var jäkligt oklart varför.
Nåväl, hade en intressant drömsejour iaf.

Vaknade till, släpade mig upp och satte på kaffe, höll på att klia benen av mig, gick på toa osv.
Det är så stört. Jag har nästan alltid tights, strumpbyxor eller leggings på mig. När jag drar på mig den så böjer de benhåren uppåt. Efter ett tag kliar det så jag håller på att bli vansinnig.
Ska jag behöva raka benen bara för att jag gillar tights?
Av princip vill ag helst inte hålla på och tönta mig och raka bort fullständigt naturlig kroppsbehåring.
Dels för att om någon nu skulle vilja bli såpass intim med mig att de kommer i närkamp med min kroppsbehåring är det väl bäst att de kan leva med det, annars är de inte värda min uppmärksamhet iaf.
Dels för att det är unbloodeylikley att jag öht kommer att få ligga på ett långt jävla tag iaf.
Dels för att det helt enkelt är stört, att man ska vara hårlös som en jävla alien för att vara kvinnlig. Det är ju inte så en kvinna ser ut på riktigt.  Om det vore en mer frivillig preferens hos folk kunde jag gå med på det, men det stör mig oerhört mkt att det är så man förväntas vara. Nåja, jag har väl kanske aldrig varit bra på att vara som jag förväntas vara av samhället.

Senare ikväll ska jag förkovra mig i nerderier, det ska bli underbart.
Innan dess ska jag bada, och kanske äta något. Växlar mellan att ha superaptit och knappt nån alls, och just nu äter jag next to nothing.


KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0