Ja jävlar

Att man är så blödig och hormonell så man trånar efter allt som ler mot en kan förvisso vara irriterande för folk, medans jag själv mest stör mig på att man blir så förblindad att man inte ser igenom emoplattityder och motsägelsefullt betéende. Om man med sitt uppförande skriker BEKRÄFTA MIG och sen blir upprörd när någon faktisoy gör det kanske det inte heller är så konstigt att man går ut vitt och brett med att man ska ta en vit månAd, och sen på månadens femte dag frågar efter fest och glatt häller i sig vin när man är ensam hemma. Är det inte DET folk borde undra över istället? Ja vad vet jag mitt arma luder. Sitter för övrigt hos Jenna och skriver på mobilen. Nu vill jag ha mer kaffe.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0