It buurnsah...

Fyy fan, jag har inte haft en sån här jävla halsbränna i hela mitt jävla liv förut, jag blir galen!! Både i frekvens och intensitet når den för mig oanade höjder, känns hela tiden som om jag är på väg att kräkas. Jag ska fråga BM nästa gång jag ska dit om jag kan fånåt utskrivet mot et, för samarin och novalucol verkar bara ta udden av det en liten stund, och att sova är i princip omöjligt. När jag lägger mig ner blir det värre, när jag rör mig för mkt blir det värre, när jag böjer mig fram.. well, you get the point. Så här sitter man som ett jävla fån och gäspar, sörplar samarin och glor på House. Jag är trött som satan, jag ville sova för ett par timmar sen. Om detta dessutom ska bli värre fram till förlossninge kommer jag att sitta med en spya i munnen konstant inom ett par veckor. Jahapp, färdiggnällt för ikväll då.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0