Inbilla dig inget din fan

Nu blev det sådär igen. Hade skrivit en halv sida om jul o nyår, om att vara osocial med mera; men kom åt ngt på burken så det försvann.
SKITSAKSAMMA då.
Har pratat mycket med en person på sistone, pratar bra liksom... fats bara på nätet. Om jag träffar honom får jag tunghäfta, blir tafatt och bara känner mig dum i huvudet. Kom fram till efter mkt förnekelse och irriterade shrugs att jag tycker väl nog om honom lite mer än jag vill tillåta mig själv att göra. Har kommit på mig själv flera gånger med att sitta och "tråna" när han inte varit online på ett tag osv.
JÄVLA MIG. Ska fan inte hålla på med såntdär, det är väl ingen som vill ligga sked med en korpulent, gravid, fattig småbarnsmamma med orange hår och fear of commitment. Jag ska inte hålla på och lura mig själv på det där jäkla viset.
När vi pratade här om natten sa han att jag var söt, och frågade om jag ville ha sällskap till ett Houseavsnitt dagen efter, och då sitter man där som en nyförälskad skolflicka, med blossande kinder och dunkande hjärta. Men jag tror att det var mer som en kompis han sa så, och nu har jag jordens ångest för att jag lät mina tankar och mina känslor spela rugby med mitt förstånd som vanligt.
MEN det är fan inte lätt när man är ensam, hormonell och utsvulten på fysisk närhet. Jag har stort behov av det i vanliga fall, och nu är det fan sju resor värre. Kan ingen bara krama mig lite? Alltså, ligga och hålla om mig en stund när jag ska somna? Phew. Vad fan tror man liksom. Hur i h-vete ska man kunna hitta nån som vill krama "en sån som mig", som inte är en välmenande kompis eller nåt freak med fetish för gravida kvinnor?
Jag blir så trött på mig själv.
Min plan är typ att bli platinablond, få gigantiska mjölkfyllda boobs och klämma i min kurviga kropp i några shyssta jeans till sommaren, så jag kan pluta med rödmålade läppar och skricka FUCK YOU din lilla fitta, det tåget har gått till de som enligt planen ska bli betuttade i mig då... haha..
Inte just den här person dock. För han ville nog inte "lead me on" med flit, även om jag sitter och suckar betuttat över hans vackra blå ögon.
Nej, nu är det fan dags för en kalldusch. Eller iaf bad. På badhuset.
Tack Mary, behöver nog komma hemifrån en stund och simma lite kanske.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0