Du behöver kuk, snarast!

Efter en kväll på youtube med garnkuk; och chatten med den där blåögde fan, som jag pratade nästan uteslutande sex med efter ett tag (dock försökte jag samtidigt övertyga honom om att jag inte försökte få till ngt tjatsex, vill ju inte bli en rebound som får nåt jefhla mercyfuck) och Jenna, som konstaterade efter att jag delade med mig av garnkuken i bollibompa konstaterade att "Du behöver kuk, snarast!" känns min skalle inte lika snurrig, mitt sinne inte lika kantstött och mitt humör mkt, mkt bättre.
Ska vila min orangea skalle på kudden och mina brunögon på min favoritdoktor tills jag slumrar till, kommer med största sannolikhet att bli väckt imorn bitti av bilmaskinen och därmed försämra humöret avsevärt.
Tills dess tänker jag iaf njuta av att dystra tankegångar är frånvarande just nu, ävenom vissa orena tankar får för sig att streaka genom min hjärna då och då.
Om det är om doktorn som gärna skulle få ta tempen på mig eller om  någon annan ska vi väl låta vara osagt...
Natti!






KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0