Hittat!

Hittade mitt bortsupna halva inlägg!


Hej hej hallå dagboken.
Högtiderna, som det så högtidligt kallas, har förflutit utan några större utsvävningar.
Nu kanske man inte har möjlighet till utsvävningar på samma sätt som vanligt när man är gravid, värdinna och utan avlopp i köket... FORTFARANDE.Jag har återupptagit kontakten med en gammal vän, har saknat henne mer än jag insett, insåg jag när jag äntligen gjorde slag i saken och bestämde träff med henne. På torsdag kommer hon och hennes son hit, hoppas vi kan liksom "få igång" vårt umgänge igen, jag behöver umgås med folk. Jag tycker inte om att jag blivit så folkskygg, tror det var Mia som sa att va, du är ju typ den mest sociala människan i världen, eller något liknande.
När folk väl kommer och hälsar på mig, eller jag dem, blir jag ju mkt gladare än jag trodde att jag skulle bli.
Fast en del människor blir jag bara nervös av att träffa.

Kan ju tillägga såhär i efterhand att fittbadhuset är fittstängt idag, så det blev inget av med det.

Oh jippie. Nu kom hyresvärden och sa att det låg skit på dörrmattan, bara det att det var inte våran dörrmatta. Nån som släppt in kattjäveln i trappen igen, fucking morons.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0