Äckligt

Jag drömde att Johns lägenhet blev invarderad av ljusblåa gråsuggor, eller kackerlackor, som det var i drömmen. Stora, äckliga, med förmåga att bitas; och de var överallt. Fan så vidrigt det var. De kom från ett rör i golvet, förökade sig explosionsartat och var stora som tändsticksaskar och allt där under. De kröp på mig, på täcket, mellan soffkuddarna osv.
Sen fortsatte drömmen med att jag flydde ut i köket, där alla satt och käkade hemgjord pizza. Jag försökte göra mig en liten plats att sitta på, och råkade då ha ner en jätteexpansion till Munchkin, massor av kort som spridde sig över golvet som jag kröp omkring och plockade upp.
Då väckte John mig, var trevligt att vakna från dessa bizarra drömmar och istället bli serverad vaniljte på "sängen".
Trött som fan är jag, men det är ju inget ovanligt.
Somnade til vid halv sex-sex i morse, vaknade till en liten stund innan nio, låg och vred mig och försökte hitta en bekväm ställning för min gravida kropp i nån timma och sov sen en timma till.
Nu sitter jag ensam i Johns lägenhet och suger i mig det sista av tèet, funderar på om jag orkar ta mig hem en sväng eller om jag sa softa här tills nerderierna börjar.
Känns som om jag skulle unna lägga mig och sova en stund till, så man orkar med att vara sitt allra trevligaste jag ikväll; det är tillräckligt svårt att vara trevlig när man är hormonell och har sovit bra så just nu känner jag mig rätt osocial.
Har inget smink och sånt med mig, men jag vet inte om jag orkar bry mig så jävla mkt.
Jag har ont i magen, är snuvig och mår illa. Jo, behöver nog sova mer. Nån timma eller så iaf.

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0