Smart rubrik

Det är allt lite synd om mig idag.

Golvet i köket är fortfarande inte klart, tots att hantverkarna var här från ca 8.00 till 16.40 och borrade, bankade, sågade med mera. Självklart sov jag som en sopa natten innan, så jag har varit illamående av trötthet hela dagen.
Ingen tillgång till mitt eget kök betyder också ingen tillgång till kaffe, mat eller liknande heller under den tiden, jag hade två apelsiner med mig ut tillmsoffan som jag levde på.
Knäjävlarna är inflammerade, och gör fruktansvärt ont, särskilt som de får bära upp alla extrakilon just nu. Jag har problem att resa mig och sätta mig, särskilt höger knä känns som om det inte kommer att bära alls när jag ställer mig upp.
Magen är hård och spänd och knölig, pissnödig hela tiden och klumpig som fan är man. Kläderna passar inte, hur man än rättar till dem och drar i dem så glider tröjan upp och kjolen ner, så man blir frusen också.
Benen och vaderna är svullna, så svullna att de mjukaste strumpor gör märken på benen.
Halsen svider, tror jag håller på att bli förkyld. Nåja, då kanske jag hinner bli frisk innan förlossningen iaf.

Nog förtjänar man nån slags choklad vid det här laget?
*ynk ynk*



KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0