Julen är över!

Otroligt, min granne har tagit ner julgranen!
Nu är julen slut. Kanske var på tiden. Fast det var fint med en gran att titta på  genom fönstret!

Min lilla bebis håller på och rör sig så det känns som om den har bjudit in ett par kompisar och kör "hela havet stormar" eller nånting. Jag är pisstrött och vill sova, men det är faktikskt stört omöjligt när det är sån turbulens i magen.

Igår kväll blev en fantastiskt bra kväll, tack vare många härliga människor. Det var attans trevligt att få träffa herr Hellkvist, det var inte igår direkt.

Hade en bra kväll idag också, mys med dotra mi och innan det var jag och handlade med mamma. Var dessutom och hämtade spjälsäng till bebisen, en present från farbror Fredrik aka Hoffen, som det blev. (Tack för det raraste du! <3 ) Ska se om jag orkar skruva ihop den och bädda iordning imorn, det blev så mkt annan städning och så idag så jag orkade inte med det.

Jag vet att jag skriver jävligt tråkigt idag, orkar inget annat.


KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0