Gammal vers

Den här skrev jag för några år sen... hahaha :)




Jag är liten svartrockare jag
har hår långt som fan
och gillar mörk choklad

Jag har svarta kläder
fy fan vad jag är cool
och trivs i lack och läder
med högklackade skor

Jag är alltid deprimerad
och skär mig i min kropp
Är även feminist
och hatar allt med snopp

Jag dricker alltid gothigt vin
så rött och fint och gott
Leker vampyr gör jag också ibland
styckat en och annan kropp

Jag är vegetarian
utom när jag dricker blod
Äta djur är äckligt som fan
Det trodde jag fan att alla förstod

Jag lyssnar gärna på musik
gärna med”black”, ”goth” eller ”död”
Ja jävlar du vad jag är unik
Och bästa färgen utom svart är röd

Det finns en kille med långt svart hår
Som brukar sova över här
han är jävligt svart och svår
Så jag är självklart jättekär

Jag har en som ”mamma” mig kallar
Diana, min lilla tjusiga tjej
Hon gillar kakor och dödskallar
och att säga ”akta dig"

KOMMENTARER

LÄMNA DINA ORD HÄR:

NAMN, SÖTNOS!:
SAVE?

E-MAIL ( VISAS EJ! ):

URL/BLOGG:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0